ČTYŘI APLIKACE, KTERÉ VÁM UŠETŘÍ ČAS A STAROSTI PŘI PRÁCI S OBSAHEM NA LINKEDIN

Čtyři aplikace, které Vám ušetří čas a starosti při práci s obsahem na LinkedIn

Ať už na LinkedIn hledáte nové zákazníky nebo se snažíte udržet dobré vztahy s těmi stávajícími, základem Social Sellingu na sociálních sítích je především kvalitní obsah. Stejný názor má i Koka Sexton, přední světový odborník na Social Selling: Content Marketing: The Skeleton Key of Social Selling

Kvalitním obsahem se rozumí články, infografiky, obrázky, krátké příspěvky, podcasty,…, které mají přidanou hodnotu pro Vaší cílovou skupinu. Nemusí však jít pouze o vámi vytvořený content, můžete taky využívat zajímavé zdroje třetích stran a jednoduše je přesdílet.

Setkáváte se s termínem Social Selling poprvé? Podívejte se na náš článek Co je Social Selling a jak s ním začít?

Najít však ten pravý článek (video, infografiku, podcast) může být občas práce i na několik hodin. Jak tedy najít to, co hledáte, bez nutnosti procházet desítky blogů, webových stránek či příspěvků na sociálních sítích?

Ulehčit práci s hledáním, správou a sdílením informací, by vám mohlo těchto pár internetových pomocníků:

1) Nechte tu nejtěžší práci na Googlu

Ten totiž nabízí službu Google alerts, která bude monitorovat web za vás a pokud se někde něco zajímavého šustne, dá vám vědět. Stačí si nastavit zdroje, které chcete sledovat a Google alerts vám každé ráno ( či jednou týdně) pošle souhrn všech příspěvků na váš e-mail. Ze souhrnu si pak vyberete to nejzajímavější a rovnou můžete příspěvek sdílet se svým publikem.

Služba je zdarma, jedinou podmínkou je mít aktivovaný e-mailový účet na Google (G-mail).

Odkaz: https://www.google.com/alerts

image

2) Všechny zdroje přehledně a na jednom místě

Podobnou funkci jako Google Alerts má i aplikace Feedly. Opět si vyberete zdroje, které chcete sledovat a Feedly je bude průběžně monitorovat za vás.

V rozhraní aplikace pak najdete nové populární příspěvky ze všech sledovaných blogů či stránek na jednom místě a můžete s nimi dále pracovat.

Jednotlivé zdroje si můžete rozdělit podle témat, které vás zajímají a články ihned sdílet na sociálních sítích.

Služba je v základu opět zdarma a k dispozici je i aplikace na chytrá zařízení.

Odkaz: https://feedly.com

image

3) Když není čas článek dočíst

Narazili jste právě na skvělý článek, ale za chvíli vám jede autobus nebo začíná firemní meeting? Nevadí, jednoduše si jej schovejte na později pomocí aplikace Pocket.

Stačí jeden klik v prohlížeči a daný článek se automaticky uloží do aplikace. Můžete si jej tak dočíst třeba na mobilu nebo tabletu bez potřeby pamatovat si název nebo ukládat odkaz. Navíc uloženými články můžete brouzdat i offline.

Pokud se vám články začnou hromadit, pak je můžete pomocí tagů rozdělit do různých kategorií.

Aplikace je v základu zdarma, můžete si však připlatit a rozšířit o další zajímavé funkce.

Odkaz: https://getpocket.com/

image

4) Sociální multitasking a plánování příspěvků

Pokud pracujete s několika sociálními sítěmi najednou a hlavně pokud chcete publikování svých příspěvků naplánovat na celý týden dopředu, pak využijte Buffer.

Stačí na Buffer napojit své účty na sociálních sítích a přidat si rozšíření do vyhledavače. Pokud najdete zajímavý článek, který byste rádi sdíleli třeba na Twitteru a LinkedIn, ale je zrovna 11 hodin večer, pak jeho publikování jednoduše naplánujte na zítřejší den na deset hodin dopoledne. O zbytek už se Buffer postará.

Kdy je ten správný čas na LinkedIn sdílet svůj obsah se dozvíte z následující infografiky.

image

Díky službě si také můžete pohlídat, která témata sdílených příspěvků jsou nejpopulárnější (vaše publikum je čte a dále sdílí) a která s daných sociálních sítí funguje jako médium nejlépe.

Buffer je v základu jak jinak než zdarma a opět nabízí i aplikaci na mobil či tablet.

Odkaz: https://buffer.com

image

Na internetu je dnes tolik obsahu, že by z toho člověku zatočila hlava. Snad vám tedy zmíněné nástroje pomohou s obsahem efektivně pracovat a nejlépe jej využít ve svůj prospěch.

 

Související články

Staňte se součástí naší komunity a přihlašte se k odběru novinek.