TISÍCE NOVÝCH KONTAKTŮ POMOCÍ JEDNOHO PŘÍSPĚVKU NA LINKEDIN? JDE TO.

Tisíce nových kontaktů pomocí jednoho příspěvku na LinkedIn? Jde to.

image

Ukázkově to předvedla společnost 24Slides, která se živí vytvářením obchodních prezentací na míru.

Co k tomu bylo potřeba? Vlastně je to celé velice jednoduché.

Vezmete část svého produktu (v tomto případě grafické podklady k obchodním prezentacím), o kterém víte, že bude mít pro cílovou skupinu velkou přidanou hodnotu, ale Vás jeho tvorba nebude stát nic na víc a nabídnete jej ZDARMA pod 2 podmínkami.

  1. Všichni kdo mají zájem produkt získat, musí napsat určité slovo (například ANO) do komentářů u příspěvku, pomocí kterého jste nabídku zveřejnili.
  2. Vloží svůj e-mail na pro tento účel vytvořenou webovou stránku.

Tím, že vloží komentář k příspěvku na LinkedIn se samotný příspěvek dále virálně šíří mezi další a další kontakty a jeho zásah neustále narůstá.
Navíc máte přehled, kdo se o Váš produkt zajímá a můžete si díky informacím na jeho profilu vytipovat potenciální zákazníky.

Díky e-mailu máte i přímý kontakt a kromě slíbených podkladů můžete všem rozeslat newsletter s informacemi o dalším produktu či speciální nabídce.

Je jasné, že 80 % takto získaných kontaktů nebude relevantních, ale i kdyby se povedlo proměnit v nové zákazníky jen jedno jediné procento, jednalo by se o 460 nových klientů a to je na jeden příspěvek na LinkedIn skvělé číslo.

Související články

Staňte se součástí naší komunity a přihlašte se k odběru novinek.