Obsahová strategie pro LinkedIn

Obsahová strategie pro LinkedIn

Vlastním obsahem přispívá na LinkedIn jen v průměru 2,2 % uživatelů a z toho jen 1 % pravidelně.
Při 610 milionech uživatelů (1,5 milionu v ČR) je publikování vlastního obsahu obrovská příležitost, jak upozornit na sebe i svůj produkt.
Pro společnosti i jednotlivce vytváříme obsahové strategie a digitální infrastrukturu pro efektivní sdílení obsahu přes osobní profily na LinkedIn a Twitteru.

 

Social audit

Pro klienty v rámci social auditu hodnotíme jejich aktuální práci s LinkedIn, nabízíme srovnání s konkurencí a navrhujeme zlepšení.

Tvorba obsahu

Obsah je nejdůležitější složka práce s LinkedIn, jeho příprava však zabírá nejvíce času. 
Na základě cílové skupiny a klíčových slov jsme schopni připravit obsah, který můžete ihned sdílet.

Automatizace a reporting

Sdílení obsahu nemusí být ruční práce. Díky speciálním aplikacím můžeme vše připravit dopředu, obsah si schválit a naplánovat jeho sdílení.

Oficiální partner aplikace