Sales Automatizace

Sales Automatizace

Díky chytrým digitálním nástrojům umíme identifikovat návštěvníky vašeho webu, monitorovat jejich chování a rozesílat automatické zprávy.

Můžeme tak provést zákazníka automaticky celou jeho nákupní cestou, sbírat o něm informace a oslovit jej v ten správný čas s nabídkou šitou na míru.

 

Identifikace kontaktů na webových strákách

Webové stránky nemusí fungovat jen jako výkladní skříň. Pomocí moderních nástrojů umíme dnes rozeznat jednotlivé návštěvníky a dlouhodobě monitorovat jejich chování na webových stránkách. 

Navázání obchodní konverzace

Mezi zájmem a uzavřením obchodu mohou v B2B prostředí uběhnout dlouhé měsíce. Jak s potenciálním zákazníkem udržet kontakt a vybudovat si obchodní vztah? Na základní otázky o produktu mu může na webových stránkách odpovědět chatbot, podrobnější informace a zajímavé tipy mu pak zprostředkuje dobře cílená e-mailová kampaň. To vše automaticky a 24/7. 

Scoring a Sales

Informace o chování zákazníků a digitální data vyhodnocujeme v CRM systémech. Výsledkem je pak scoring kontaktů, díky kterému Sales tým lépe rozumí potřebám zákazníků a cílí svou práci ve správný čas na ty správné kontakty.

Oficiální partner aplikace