WORKSHOPY A VZDĚLÁNÍ

Social Selling od teorie až k praxi

LinkedIn už dávno není jen HR platforma pro nábor, s 610 miliony uživatelů jde o největší knihovnu obchodních kontaktů na světě s celou řadou možností, jak najít a oslovit potenciální klienty kdekoli na světě. 

 

 

Modul 1: Digitální networking

Social Selling začíná budováním osobní značky a silné obchodní sítě. Během workshopu účastníkům ukazujeme, jak si optimalizovat osobní profil, vytvářet vlastní obsah a budovat síť obchodních kontaktů. 

Délka workshopu: 4 hodiny

Modul 2: Social Selling

Konečný cíl Social Selling aktivit na LinkedIn je prodat. Účastníky v této části učíme, jak si vyhledat cílovou skupinu, oslovit potenciální zákazníky, získat potřebné informace a prodat svůj produkt.

Délka workshopu: 4 hodiny

Modul 3: Sales navigator

Pro pokročilejší uživatele, kteří už díky LinkedIn mají první obchodní výsledky, nabízíme workshop zaměřený speciálně na pokročilejší Sales techniky prostřednictvím nástroje Sales Navigator. Toto CRM vyvinuté přímo LinkedIn slouží k efektivnímu lead generation a Sales aktivitám na této sociální síti.

Délka workshopu: 4 hodiny

Vzdělání pro firmy i jednotlivce

Pro jednotlivce i celé prodejní týmy máme připraven set vzdělávacích kurzů, kde vás s LinkedIn naučíme pracovat od úplných základů až po profesionální Social Selling. Společnostem i jednotlivcům tak pomáháme otevřít nový prodejní kanál a získat konkurenční výhodu.

Otevřené kurzy

Jednotlivci a malé prodejní týmy se mohou zúčastnit našich otevřených kurzů.

Firemní  kurzy

Pro společnosti máme připravenou sadu workshopů, která je postavená přímo na míru jejich potřebám. 

Jsme vzdělávací partneři těchto organizací