Co byla vaše motivace k tomu, abyste rozjeli aktivitu na LinkedIn?
Motivací bylo hned několik: zvýšit naši přítomnost v digitálním prostoru (brand awareness), využít fenoménu sociálního networkingu, získat nové kontakty cíleným oslovováním, využít LinkedIn k analýze potenciálních nových zákazníků… LinkedIn je preferovaná sociální síť pro celou společnost Kistler.
Jak jste postupovali?
Začali jsme soustavnou kampaní s využitím LinkedIn Sales Navigator, zvýšili jsme aktivitu prostřednictvím vlastních postů a repostů našich kolegů, provedli jsme úpravu profilů.
Naplnila spolupráce vaše očekávání?
Ačkoli stále cítíme, že jsme na začátku, naše očekávání se splnila v oblasti cíleného vyhledávání a oslovování potenciálně přínosných kontaktů. Zadařilo se nám i v HR aktivitách, při hledání nových kolegů.
Změnila spolupráce to, jak fungujete v online prostředí?
Ano, uvažujeme o využití LinkedIn pro další marketingové aktivity a zvyšování povědomí o naší značce v různých cílových skupinách.
Jakých konkrétních výsledků jste díky aktivitám na LinkedIn dosáhli?
Zásadně jsme rozšířili sítě kontaktů a zvýšil se dosah našich příspěvků. Nalezli jsme několik kontaktů, se kterými probíhají obchodní jednání. Máme několik přímých poptávek od zcela nových kontaktů a firem.
Máte nějakou denní rutinu na LinkedIn? Kolik času vám denně zabere?
Snažíme se o rutinu na týdenní bázi s ohledem na tvorbu vlastních příspěvků. Každý den je to 15 až 30 minut. Stále je to spíše vedlejší činnost a tomu také odpovídá čas strávený na síti. Na začátku to bylo více, 1-2 hodiny denně. Rutinou je projetí „feedu“, aktivita u postů, občasné komentáře.
Jak byste spolupráci zhodnotili?
Otevřelo nám to novou komunikační cestu, která se alespoň prozatím jeví jako zajímavá a účinná. Rozhodně jako pozitivní bereme rychlost integrace do sociální sítě a efektivní řízení v prvních krocích.
Doporučili byste FUTURE SALES i dalším firmám v oboru?
Ano, byli jsme spokojeni s odvedenou prací i náplní školení. Určitě je to dobrý způsob, jak začít. Důležité je si uvědomit fakt, že sociální sítě stále plynou a je potřeba dlouhodobé pravidelné aktivity. FUTURE SALES slouží skvěle jako startér pro „rozběhnutí motoru“. Motor samotný ale musí tvořit samotní uživatelé a to dlouhodobě a koncepčně.