FUTURE SALES | Víte, kdo je nevlivnější na českém LinkedIn za H1 2025?

První polovina roku 2025 je za námi a my vám již tradičně přinášíme žebříček top 30 českých CEOs s největším počtem zobrazení příspěvků na LinkedIn. Zároveň jsme tentokrát nachystali i data o nejefektivnějších CEOs.

TOP30 nejvlivnějších CEOs a majitelů firem na českém LinkedIn za H1 2024
PořadíJménoFirmaPočet příspěvků
1Josef José KadlecGoodCall / Recruitment Academy212
2Klaus ZellmerŠkoda Auto83
3Martin CíglerSeyfor54
4Ivan DovicaDateio91
5Jiří PechPKV120
6Borkovec PetrPARTNERS126
7Jiří JemelkaJPF Czech s.r.o.294
8Tomáš SalomonČeská spořitelna21
9Jana JáčováUOL Účetnictví448
10Gabriela Hrbáčková KedováHofmann Personal Česká republika188
11Daniel BenešČEZ49
12Michal KarcolXXXLutz90
13Tomáš ValaSIKO KOUPELNY & Kuchyně36
14Tom KindermansSAP108
15Anna SzymanekDecathlon Česká republika39
16Michal KrapinecČeské dráhy a.s.76
17Tomáš ČuprRohlik group28
18Melinda SzabóT-Mobile38
19Jan JuchelkaKB55
20Michaela BauerČSOB60
21Bhavin PandyaAtlas Copco Group41
22Aleš BlažekČSOB38
23Václav SvátekČMIS42
24Michal ŘezníčekDirect pojišťovna, a.s.42
25Jan SadilJRD121
26Kateřina Šédová MDLoono26
27Jan ŘežábJRD72
28David LukešCentrum Paraple63
29Martina KneiflováEY24
30Aneta Martinek#HolkyzByznysu38

Co se změnilo od loňského roku?

Loňský žebříček najdete tady: TOP CEOs za 2024

Skokani 2025

Ivan Dovica (Dateio) se poprvé dostal do úplné špičky – a rovnou na 4. místo. Martin Cígler (Seyfor) se za rok vypracoval z 16. až na 3. místo. Jiří Pech si taky polepšil: z 12. místa v roce 2024 na 5. místo nyní, což si taky odpracoval (57 vs. 120 příspěvků). A tabulku vede Josef José Kadlec (GoodCall/Recruitment Academy), který byl loni na 17. příčce. Nejvíc příspěvků z první desítky publikovali Jana Jáčová (448) a Jiří Jemelka (294), kteří si tak vysloužili 7. a 9. pozici. První desítku uzavírá další znatelné vylepšení pozice u Gabriely Hrbáčkové Kedové, která loni obsadila 20. pozici. Dobrá práce!

Trendy roku 2025

  • Lidé v žebříčku byli rozhodně aktivnější než před rokem. První desítka publikovala o 700 příspěvků víc za první pololetí. 
  • Mezi nejúspěšnějšími dominují tvůrci, kteří kombinují osobní příběhy, byznysový vhled a konzistentní publikování.

Níže se můžete podívat na to, kdo má na českém LinkedInu největší vliv, i když na něj nepíše každý den. V žebříčku najdete uživatele jejichž příspěvky měly v H1 2024 největší průměrný počet zobrazení na jeden příspěvek.

TOP30 nejefektivnějších CEOs a majitelů firem na českém LinkedIn za H1 2024
PořadíJménoFirma
Počet příspěvků
1Tomáš SalomonČeská spořitelna21
2Michal StrnadCSG9
3Mete HüsemoğluAbbVie12
4Balesh SharmaPPF GROUP12
5Klaus ZellmerŠkoda Auto83
6Tomáš ČuprRohlik group28
7Martin CíglerSeyfor54
8Tomáš ValaSIKO KOUPELNY & Kuchyně36
9Josef José KadlecGoodCall / Recruitment Academy212
10Ondřej NovotnýOKTAGON MMA20
11David MusilPenta Real Estate15
12Melinda SzabóT-Mobile38
13Anna SzymanekDecathlon Česká republika39
14Martina KneiflováEY24
15Petr ŠimůnekForbes Česko18
16Kateřina Šédova MDLoono26
17Daniel BenešČEZ49
18Daniel BuryšKofola19
19Ivan DovicaDateio91
20Martin VohánkaEUROWAG17
21Roman JurášGenerali17
22Jan JuchelkaKB55
23Aleš BlažekČSOB38
24Jonathan HallettCusham & Wakefield12
25Violeta LucaVodafone CZ11
26Ondřej TylBenefit Plus30
27Barbora VaculíkováPenta Hospitals33
28Bhavin PandyaAtlas Copco Group41
29Jan MusilLIKO-S, a.s.22
30Luboš ŠabatkaIDEA StatiCa24

Jak žebříček vzniká?

Pořadí určuje odhad kumulativního počtu impresí u příspěvků publikovaných na daném LinkedIn profilu za první polovinu roku 2025.

Podmínky pro zařazení do žebříčku

Aby se profil dostal do výběru, musel splnit tato kritéria:

  • Klíčové slovo „CEO“ (nebo ekvivalent jako Chairman, Owner, Co-owner, Předseda) uvedené v názvu pozice.
  • Propojení profilu s firemní stránkou, která uvádí alespoň 51 zaměstnanců.
  • Publikování příspěvků po dobu alespoň tří po sobě jdoucích měsíců v daném období.
  • Uvedená lokace Česká republika.

Jak dopočítáváme imprese na jednotlivých profilech?

Profily spadající do této kategorie dohledáváme pomocí nástroje Sales Navigator, který je součástí LinkedIn Premium.

Stejný nástroj nám také ukáže, kdo za posledních 30 dnů publikoval vlastní příspěvek.

Počet impresí se vypočítává na základě vzorce pracujícího se šesti veřejně dostupnými údaji na LinkedIn:

  • Počet sledujících.
  • Počet a typ pozitivních reakcí u příspěvků (like, komentář, sdílení).
  • Frekvence publikování v daném období.
  • Délka textu/videa, počet přiložených obrázků nebo stránek v PDF.
  • Formát příspěvků (obrázek, video, PDF, anketa atd.).
  • Den publikování.

Sledujte náš LinkedIn a blog pro další aktuality. 

Zdroj: LinkedIn Sales Navigator a LinkedIn content report.