LinkedIn Content
Reporting
Převážnou část povědomí o vaší značce na LinkedIn tvoří právě vaši zaměstnanci. Monitoring a vyhodnocení jejich aktivit by tak mělo být součástí každé správné komunikační strategie na této sociální platformě.
_
Díky našemu know-how a unikátní metodice jsme schopni data z LinkedIn sbírat a vyhodnocovat tak, abyste měli k dispozici snadno čitelné a transparentní informace a na jejich základě uměli učinit správná byznysová rozhodnutí.
Informace o aktivitách zaměstnanců vám pomohou identifikovat klíčové ambasadory značky na LinkedIn, do kterých se vám vyplatí investovat čas a úsilí.
_
_
„FUTURE SALES se povedlo najít (a vymyslet!) malý, ale zlatý grál – reporting, který vám umožní srovnat s velmi vysokou přesností zobrazení vašich LinkedInových postů s zobrazení postů vaší konkurence. Kvantifikovat s relativně vysokou přesností zobrazení postů na jakémkoli individuálním LinkedIn profilu IMHO dosud neumí na českém trhu nikdo jiný než FUTURE SALES.
Díky tomuto šikovnému nástroji tak končí naše/vaše obvyklé lhaní do kapsy a poplácávání po ramenou, protože „máme přeci více lajků” než konkurence. S LinkedIn reportem zjistíte, že úměra mezi počtem lajků a zobrazení postů opravdu není lineární. Uvědomíte si, že platí, že váš firemní LinkedIn profil je právě tak silný, jak jsou silné profily vašich zaměstnanců. A velmi přesně zjistíte, které z nich stojí za to podporovat jako vaše ambasadory.
S FUTURE SALES nezískáte jen velmi komplexní analytický obraz zobrazení a efektivity komunikace vaší značky a vašich zaměstnanců na LinkedIn, ale taky flexibilní parťáky nejen na telefonu, kteří jsou 24/7 připraveni vám pomoci.“
1. Z jakého důvodu jste se rozhodla začít využívat LinkedIn content reporting?
Zajímala jsem se o analýzu naší cílové skupiny, o aktivitu našich ambasadorů a v neposlední řadě jsem chtěla také vědět, jak se na LinkedIn chová konkurence. Všechny tyto informace mi LinkedIn content reporting dokázal nabídnout, a to přehledně a na jednom místě dle domluvené frekvence.
2. Co konkrétně vám tento nástroj přinesl (co je pro vás největší přidaná hodnota)?
Získala jsem přehled o tom, jak aktivní jsou naši zaměstnanci na této profesní síti a jaká zobrazení dosahují jejich příspěvky. Co bylo pro mě milým překvapením, že někteří naši kolegové mají zásah i desetitisíce zobrazení. Report také obsahuje řadu dalších užitečných informací, jako je velikost cílové skupiny dle vydefinovaných kritérií či druh sdíleného obsahu. A když odebíráte report pravidelně, jste schopní vyčíslit i meziměsíční změnu ve vybraných metrikách.
3. Doporučila byste LinkedIn content reporting i dalším firmám v oboru?
Ano, rozhodně považuji report od Future Sales za užitečný a mohu jen doporučit. Přidanou hodnotu vidím nejen v tom, že získám od Future Sales zajímavá data, ale také hodnocení a doporučení, co by se dalo udělat lépe.
Nástroj je vhodný především pro větší korporace. Na své si ale přijde i kdokoliv, kdo se chce porovnat s konkurencí nebo se chce rozhodovat na základě dat.
Zpracovali jsme data z příspěvků se zobrazením přes 839 milionů.
Nástroj jsme otestovali s 138 firmami v České republice i zahraničí.
Každý měsíc zpracujeme syrová data přibližně z 12 500 příspěvků.
Přehled o celkovém zobrazení příspěvků firmy i zaměstnanců na LinkedIn za vybraný měsíc.
_
Možnost filtrace aktivit a zobrazení jednotlivých zaměstnanců firmy na LinkedIn.
_
Přehled o aktivitě a zobrazení konkurence nebo dalších vybraných firem na LinkedIn.
_
Data z LinkedIn získáváme přes prémiový účet Sales Navigator a z analytik firemní stránky.
Díky vlastní metodice (spojení indexů a algoritmu) jsme schopni dopočítat zobrazení příspěvků jednotlivých uživatelů.
Vizualizaci dat zajišťuje cloudový nástroj Google Data Studio, přes který si naši klienti mohou data zobrazit kdykoli potřebují.
Data a trendy s vámi zkonzultujeme osobně. Dozvíte se, jak celkovou aktivitu firmy na síti optimalizovat.