Outsourcing

Outsourcing

Aby byla vaše aktivita na LinkedIn obchodně účinná, musí být konzistentní a dlouhodobá, což zabere čas. “Tvrdou” práci spojenou s výběrem cílové skupiny, přípravou databáze, oslovením followerů a publikováním obsahu na LinkedIn můžete nechat na našem týmu.

Naše specializace

Postupné budování povědomí o značce a produktech

Pokročilý kurz pro obchodní týmy o social sellingu, využití LinkedIn jako prodejního nástroje s využitím prémiových funkcí účtu LinkedIn Sales Navigator.

Akvizice nových zákazníků neboli generování B2B leadů

Nastavení, správa obsahu a datová analýza na LinkedIn firemní stránce. Kurz je určen pro správce stránek a marketingové týmy.
_

Sami máme na LinkedIn téměř 26 000 kontaktů a 56,6 % zakázek pro náš business jsme získali právě díky aktivitě v online prostředí. S implementací LinkedIn do jejich sales strategie jsme pomohli více než 160 klientům u nás i ve světě.

Postup kampaní

1.

Analýza cílové skupiny a průzkum trhu

Nejdříve začneme výběrem a detailní analýzou cílové skupiny, kterou chcete na LinkedIn oslovit.
_

2.

Cíl kampaně a výběr komunikačního kanálu

U některých kampaní je lepší vše nechat na firemním účtu a placené inzerci, u jiných se zase vyplatí komunikace spíše přes vybrané osobní profily. Vše se dá také nakombinovat tak, ať se jednotlivé kanály efektivně doplňují.

_2, 

3.

Správa komunikačních kanálů

Na našem týmu pak bude jednotlivé účty spravovat tak, aby vše běželo podle předem dohodnutého plánu. Míra zapojení našeho týmu může být různá a záleží na vašich možnostech a časové kapacitě.
_

4.

Sběr dat, reporting, vyhodnocení

V průběhu kampaní neustále sbíráme a vyhodnocujeme data o jejich efektivitě. Report od nás zákazník dostává pravidelně formou sdíleného dashboardu.
_

Kontakt

Chcete se na něco zeptat nebo máte zájem o spolupráci? Neváhejte nás kontaktovat.


Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.