FUTURE SALES | Tipy na pluginy na Google, které vám pomohou udržet pořádek v kontaktech na Linkedin

Pozor: Všechny níže popsané nástroje fungují zejména ve webovém prohlížeči Google Chrome.

 

  1. Pro začátek bych určitě zkusil nástroj Dux Soup (https://chrome.google.com/webstore/detail/dux-soup-for-linkedin-aut/ppdakpfeaodfophjplfdedpcodkdkbal). Po jeho instalaci do prohlížeče se u každého kontaktu na LinkedIn objeví speciální kolonka, do které si můžete napsat poznámky a dokonce kontakt označit tagem. Informace na profilu zůstanou a budou dostupné při každé návštěvě daného profilu.
  2. People finder slouží zase jako externí databáze všech vašich kontaktů na Linkedin https://chrome.google.com/webstore/detail/people-finder/dncilinodjpgloajbdolfcjjlhokbdan?hl=en). Výhodou je možnost kontakty segmentovat podle klíčových slov a mít rychlý přístup ke kontaktním údajům.
  3. Trošku sofistikovanější jsou pak možnosti přímého napojení LinkedIn na CRM. Tady hodně záleží, který z nástrojů ve firmě používáte.                                                                                                                      

 

* Třeba SalesForce nebo AgileCRM má vlastní řešení a stačí si je dohledat na stránkách Chrome web store. Vlastní řešení má i Microsoft Dynamics 365.

* Jiné společnosti to zase řeší napojením pomocí aplikací třetích stran (Pipedrive, Zoho) a tady se nám nejvíce osvědčil nástroj LinkMatch (https://linkmatch.net/). Ten umí nejen kopírovat info o kontaktu rovou do CRM, ale hlavně vám u každého kontaktu na LinkediIn řekne, zda už jej v CRM máte. Nástroj je placený, ale nabízejí 30denní free trial.