FUTURE SALES | Jaké nejčastější chyby děláme při práci s osobními profily na LinkedIn

Nejen z našich vlastních zkušeností víme, že následující kroky opravdu fungují, pokud je děláte pravidelně a poctivě. Přečtěte si je a vězte, že to není tak složité, jak to na první pohled vypadá. Výsledky však můžou být ohromující.

Krok 1: Optimalizace profilu

Bez dobrého osobního profilu ani nemá cenu se snažit. Vaše cílová skupina se rozhodne, zda jí stojíte za spojení, už během prvních vteřin strávených na vašem profilu. Ujistěte se, že vaše fotka je profesionální a přátelská, vaše kvality i zkušenosti pěkně stručně popsané a v části „motto“ je kromě pozice a názvu společnosti i základní přidaná hodnota pro klienta. Žádná životní kréda sem nepatří.

Krok 2: Rozšiřte svou osobní síť

Pošlete až 100 personalizovaných žádostí o spojení denně na svou cílovou skupinu, abyste uspokojivě rozšířili svou síť kontaktů. Zdá se vám to moc? Nebojte, na trhu jsou pluginy, které vám s tím pomohou. Pokud chcete tip na kvalitní řešení, dejte nám vědět. Rádi poradíme.

Krok 3: Publikujte příspěvky každý týden

Vaše síť rychle roste a vy teď máte za úkol své publikum zaujmout jakýmkoliv způsobem a vytvořit z kontaktů zákazníky. Pravidelně sdílejte příspěvky (aspoň dvakrát týdně) a zapojujte se pravidelně do konverzací na LinkedIn.

Krok 4: Využijte skupiny na LinkedIn

Připojte se do skupin, které mají něco společného s vaším byznysem nebo zájmy. Být ve skupině je skvělá příležitost, jak potkat potenciální klienty přirozenou cestou. Být aktivní a publikovat ve skupinách nemá úplně cenu. Organický dosah je miziví. Máte však k dispozici přímý kontakt na všechny členy, tak toho využijte.

Krok 5: Otevřete obchodní konverzaci

Vytvořte si systém zpráv a pravidelně kontaktujte svou síť, ale nespamujte je a snažte se jim přinést přidanou hodnotu.

Krok 6: Exportujte data z LinkedIn

Nástroj na exportování dat z LinkedIn vám umožňuje stáhnout si všechna data. Získáte tak mimo jiné seznam svých spojení a jejich základní informace: jméno a příjmení, současného zaměstnavatele, pozici a některé kontaktní údaje. Sdílejte tyto informace s obchodním oddělením a otevřete tak nové obchodní příležitosti.

Krok 7: Zlepšovat a opakovat!

Tohle všechno vám může ze začátku znít příliš složitě, ale jakmile začnete používat automatizační software, jako je Octopus, ušetří vám to spoustu času a jediné, co budete muset dělat, je publikování postů, angažování ve skupinách a konstantní práce na zlepšování své LinkedIn strategie.

Poznámky:

  • Neposílejte víc než 100 žádostí denně.
  • Vždy pište do pozvánky personalizovanou zprávu.
  • Mějte aspoň 501+ spojení.
  • Řádek určený pro vaše jméno by neměl obsahovat žádné symboly.
  • Na fotce byste se měli přátelsky usmívat.
  • Nepublikujte stejný post ve více skupinách.
  • Hledejte příspěvky, které mají hodně reakcí a sdílení, a snažte se dělat podobné.