FUTURE SALES
FUTURE SALES
  • Domů
  • Blog
  • Akce a workshopy
  • Služby
    • Vzdělání a konzultace
    • Outsourcing
    • LinkedIn Content Reporting
    • Pipedrive CRM
  • O nás
  • Kontakt
  • EN
FUTURE SALES
  • Domů
  • Blog
  • Akce a workshopy
  • Služby
    • Vzdělání a konzultace
    • Outsourcing
    • LinkedIn Content Reporting
    • Pipedrive CRM
  • O nás
  • Kontakt
  • EN
FUTURE SALES
  • Domů
  • Blog
  • Akce a workshopy
  • Služby
    • Vzdělání a konzultace
    • Outsourcing
    • LinkedIn Content Reporting
    • Pipedrive CRM
  • O nás
  • Kontakt
  • EN
FUTURE SALES | Co všechno potřebujete vědět o placených účtech na LinkedIn

Otázka, zda si pořídit prémiový účet na LinkedIn, je stále aktuální. Po pandemii covidu dokonce víc než kdy dřív. Zjistěte, zda má pro vás smysl pořídit si placený účet, a případně který. 

__
Poznámka autora

My ve FUTURE SALES používáme Sales Navigator, jeden z prémiových účtů od LinkedIn, který slouží jako interní CRM. Určený je především obchodníkům, kteří mají ve firmě na starosti akvizice nových klientů, zahraniční export či Account Management.

Na tyto otázky byste si měli odpovědět předtím, než se začnete rozhodovat:

1. Co je vaším cílem?

Čeho chcete aktivitami na LinkedIn dosáhnout? Pokud je to zviditelnění vašeho nebo firemního brandu, otevření nového obchodního kanálu nebo přímá akvizice, pak doporučujeme o některém z prémiových účtů popřemýšlet.

2. Kolik času týdně trávíte na LinkedIn?

Pokud je to méně než 60 minut týdně, pak si zřejmě vystačíte s bezplatným účtem. Placený účet začíná dávat smysl ve chvíli, kdy narazíte na limity neplacené verze (pro zobrazení vyhledávaných výsledků či návštěv osobního profilu). Což se vám pravděpodobně stane, až když jste na síti aktivní denně.

3. Kolik lidí chcete zapojit?

Pouze pro jednotlivce bude stačit Sales Navigator Core.

Pokud máte celý tým a chcete vidět, co dělají vaši kolegové, u některých prémiových účtů jsou k dispozici i verze pro týmy (Sales Navigator Advanced Plus). Ty můžete pořídit jako firma a licence přidělit jednotlivým členům týmu.

4. Jaké máte CRM?

Jestliže používáte Salesforce, Microsoft Dynamics či Agile CRM, jsou v Sales Navigatoru k dispozici integrace do těchto CRM. Jestliže máte Pipedrive, Zoho nebo HubSpot, můžete využít neoficiální pluginy.

5. Jaký máte rozpočet na využívání externích online nástrojů?

Prémiové účty na LinkedIn rozhodně nejsou levné (v základu je to okolo 80 USD měsíčně za jednoho uživatele). Je dobré si investici spočítat a zjistit, zda vám za to stojí.

→ Pár zajímavých dat o využívání LinkedIn českými společnostmi:

  • 52,1 % českých firem neumí správně definovat a vyhledat svou cílovou skupinu na LinkedIn (zlepšení oproti 56,4 % z roku 2020).
  • 94,3 % nemá aktivity na LinkedIn propojené se svým CRM nástrojem (toto se od roku 2020 nezměnilo).
  • 24,9 % českých firem využívá LinkedIn pro akvizici klientů v zahraničí (toto číslo pokleslo od roku 2020 kvůli pandemii covidu téměř o 6 %).

(Zdroj: interní průzkum FUTURE SALES z 452 firem, data k 12/2021.)

Placené účty na LinkedIn

→ Placené účty jsou rozdělené do 4 kategorií:

  1. Career – pro ty, kteří hledají aktivně práci. Základní výhoda je, že nemáte limit na vyhledávání a vidíte všechny osoby, které navštívily váš profil za posledních 90 dní.
  2. Business – stojí skoro stejně jako Sales Navigator, ale neumí skoro nic navíc oproti verzi Career (pouze umí uložit/zachovat poslední vytvořené vyhledávání).
  3. Sales Navigator – pro obchodníky jasná volba. My ho také využíváme.
  4. Recruiter Lite – určený pro náboráře.

Verze LinkedIn Sales Navigator

> Recruiter má tyto výhody proti Sales Navigatoru:

  1. Můžete vyhledávat dle uvedených dovedností.
  2. Můžete vidět:
    • Kdo je angažován s vaším firemním brandem.
    • Kdo reagoval na vaše pracovní inzeráty na LinkedIn.
    • Reporty a dashboardy.

> Recruiter má tyto nevýhody proti Sales Navigatoru:

  1. Nelze pracovat s listy.
  2. Nevidíte, kdo tvořil obsah v posledních 30 dnech.
  3. Nejsou zde extra filtry, jako je company headcount, function, seniority level.

Tři verze Sales Navigatoru

A. Sales Navigator Core

Nemá přímou integraci se Salesforce a Microsoft Dynamics.
Dobrý poměr cena a výkon.
Tuto verzi nejčastěji používáme u nás a našich klientů.

B. Sales Navigator Advanced

Verze pro obchodní týmy a firmy.

→ Co umí navíc:

  1. Seznamy a postup kolegů v SN – mějte přehled o tom, co se děje. 
  2. Přímá integrace se Salesforce a Microsoft Dynamics.
  3. SSI index (Social Selling index) a porovnání s kolegy.
  4. Funkce Smart Links aneb možnost sdílet obsah ze SN.  
  5. Více možností uložení vyhledávání.
  6. Přímá integrace s Tableau.

→ Nevýhody:

  • Cena je vyšší než u SNC.
  • Při přechodu z Core přijdete o všechna data.

C. Sales Navigator Advanced Plus

Verze určená pro velké korporace. Je zde možnost nastavení flow dle potřeby, využít PointDrive pro pořádání přímých webinářů nebo online akcí na LinkedIn. Můžete sdílet prezentace přímo na této platformě. Dají se různě nastavit limity pro listy. Plus veškeré výhody ze SN Advanced.

Pro získání SN Advanced Plus musí mít vaše firma alespoň 100 osob na SN a alespoň 201 zaměstnanců na LinkedIn. Ceny jsou tvořeny na míru podle vybraných funkcí navíc a počtu zapojených osob.

Sales Navigator má několik nevýhod:

  • Nejsou propojeny inboxy mezi Sales Navigator a klasickými LinkedIn zprávami.
  • Při zrušení či změně placeného účtu přijdete o všechna data.
  • Pravidelně se mění grafika a rozložení účtu.
  • Relativně často pozorujeme výpadky některých funkcí.

Ceník

  • Premium Career: 759 CZK měsíčně. 
  • Premium Business: 1 209 CZK měsíčně. 
  • Premium Sales Navigator: 2 229 CZK měsíčně. 
  • Premium Recruiter Lite: 3 129 CZK měsíčně.

Závěr

Z vlastní zkušenosti můžeme říct, že Sales Navigator dokáže ušetřit přes 70 % času stráveného na LinkedIn především vyhledáváním a následnou prací s kontakty. Dnes už si bez něj nedokážeme představit práci.

    • LINKEDIN TIPY
  • 6. 4. 2021
  • Předchozí článek
  • Následující článek
Související články
FUTURE SALES | Víte, kdo je nevlivnější na českém LinkedIn za 2024?
TOP 50 nejvlivnějších CEOs v ČR na LinkedIn – update za celý rok 2024
  • 10. 4. 2025
TOP10 nejvlivnějších konzultačních firem na LinkedIn
  • 4. 10. 2024
Témata
  • B2B ONLINE MARKETING
  • DIGITÁLNÍ NÁSTROJE
  • FUTURE SALES V MÉDIÍCH
  • LINKEDIN TIPY
  • LINKEDIN ŽEBŘÍČKY
  • NEZAŘAZENÉ
  • REFERENCE
  • SOCIAL SELLING
Vyhledat
Nejnovější články
FUTURE SALES | Víte, kdo je nevlivnější na českém LinkedIn za 2024?
TOP 50 nejvlivnějších CEOs v ČR na LinkedIn – update za celý rok 2024
10. 4. 2025
TOP10 nejvlivnějších konzultačních firem na LinkedIn
4. 10. 2024
FUTURE SALES | TOP100 nejvlivnějších CEOs na českém LinkedIn
TOP100 nejvlivnějších českých CEOs a majitelů firem na LinkedIn
25. 7. 2024
FUTURE SALES | Analytika LinkedIn eventů: měřte a vylepšujte
Analytika LinkedIn eventů: měřte a vylepšujte
23. 7. 2024
FUTURE SALES | TOP50 nejvlivnějších CEOs na slovenském LinkedIn
TOP50 nejvlivnějších slovenských CEOs a majitelů firem na LinkedIn
18. 7. 2024
Fill out my online form
Kontakt

JIŘÍ JAMBOR

jirka@futuresales.cz
+420 776 822 191
Fakturace

FUTURE SALES solutions s.r.o.
Jeseniova 2769/208
Praha 3 130 00,
IČ:  09152580

spojení
Jirka na LinkedIn
Honza na LinkedIn
privacy
zpracování osobních údajů
obchodní podmínky
FUTURE SALES
SPRAVOVAT SOUHLAS S COOKIES
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}