LinkedIn přišel s několika novinkami, které hrají na osobnější notu a mají potenciál dodat vašemu profesnímu profilu příběh. A pokud tvoříte obsah, snáz ho teď dostanete ke svému publiku.
- Sdělte příběh, který stojí za vaší pracovní pozicí, pomocí Cover Story – krátkého videa, které poslouží jako osobitý pozdrav pro návštěvníky vašeho profilu. Video se spustí automaticky bez zvuku při návštěvě profilu. Pro ty, kdo hledají práci, je to skvělý způsob, jak se rychle představit potenciálním zaměstnavatelům. Sdílejte ve videu své profesní úspěchy, předveďte své komunikační schopnosti, představte své služby potenciálním klientům. Možnosti video medailonku jsou opravdu široké.
- Ani LinkedIn se nevyhnul vlně genderové tématiky a každý si teď může připsat do profilu své „gender pronoun“ čili zda se cítí být ženou či mužem (či obojím).
- Další novinka podporuje tvůrce obsahu (LinkedIn je nazývá „creators“). Pokud jimi jste a chcete rozšířit své publikum, můžete si v profilu nastavit „creator mode“. Ten vám umožní dávat hashtagy podle témat, kterým se věnujete (například design nebo mentorship), a posune sekce Featured a Activity na začátek vašeho profilu. Tlačítko Connect se také změní na Follow, abyste mohli pracovat s komunitou svých followerů.
- Pokud na LinkedIn živě streamujete, vaše vysílání se objeví na pozadí vašeho profilu, jakmile začnete streamovat.
- Přímo ze svého profilu taky můžete vytvořit Service Page (stránku služby). Jsou to vyhrazené stránky, které zdarma ukazují vaše služby, takže si nemusíte vytvářet separátní firemní stránku.
- Firemní stránky už můžou psát články a své příspěvky můžete jednoduše podpořit i z firemního profilu. Navíc můžete analytiky firemní stránky sledovat i na mobilu.
- K dispozici je nový reklamní formát na promo eventů a u LinkedIn Events vidíte rozšířené analytiky.
Poznámka autora: Novinky LinkedIn spouští na profilech uživatelů postupně. Jmenované funkce tak nemusí být na vašem profilu ještě k dispozici.