Organizujte události na firemní stránce s možností sbírat e-maily účastníků přímo přes LinkedIn.
Proč vznikly a co s nimi dokážete?
LinkedIn Events vznikly jako velmi očekávaná profesionální odpověď společnosti Microsoft na Facebook Events. Jedním z účelů bylo snížit závislost uživatelů LinkedIn na nástrojích třetích stran, když chtěli pozvat své kolegy či sledující na virtuální události. LinkedIn Events však především přinášejí nové možnosti, jak během online událostí a schůzek získat kontakty pro své další obchodní aktivity.
Co můžete s LinkedIn Events dělat:
- Sbírat e-mailové adresy účastníků přímo na LinkedIn.
- Promovat svou událost na LinkedIn.
- Zvát své kontakty přímo, nebo nechat účastníky, aby o události mluvili na LinkedIn.
- Analyzovat informace o účastnících a návštěvnících na LinkedIn.
Snadný způsob, jak založit online událost
Založit událost je snadné, obzvlášť pokud už jste to někdy dělali na Facebooku. Když vytvoříte LinkedIn Event, stáváte se jejím organizátorem. Můžete tedy určit podrobnosti události a pozvat účastníky. Event může být soukromý nebo veřejný. S vaším svolením mohou účastníci rozesílat pozvánky na své vlastní LinkedIn kontakty. Účastníci se také mohou na stránce události spojit a konverzovat. Můžete tak začít budovat komunitu a profesní síť kolem lidí se stejným zaměřením.
Stránka ano, místo konání ne
LinkedIn Events neposkytuje přímo místo konání digitální akce. Jakmile přijde datum a čas konání, je už na vás, abyste zajistili spojení. Můžete tak vysílat živě obsah nejen na stránce vaší události, ale také na firemní stránce nebo osobním profilu. Není to však tak snadné, jak to zní. Nejprve musíte poslat žádost (Application), až potom můžete pokračovat výběrem streamovacího nástroje atd. A z našich zkušeností víme, že získat povolení pro streamování Live Videa na LinkedIn není samozřejmost. Takže je jednodušší odkázat účastníky například na Zoom.
LinkedIn Events mají potenciál
Pokud plánujete pracovní událost, určitě stojí za to vytvořit stránku přes LinkedIn Events. Oslovíte mnoho B2B profesionálů, kteří jsou na síti aktivní, funkce je zdarma a napojí vás přímo na cílovou skupinu. Byla by škoda bohatou profesní síť nevyužít k propagaci své akce.