FUTURE SALES | Jak sdílet firemní web na LinkedIn se správným náhledovým obrázkem

Při sdílení firemní stránky v příspěvku nebo na osobním profilu na LinkedIn se často stává, že se v náhledu objeví špatný obrázek, nebo náhledové pole zůstane úplně prázdné. V každém případě je to problém, protože návštěvníci vašeho LinkedIn profilu si dělají první dojem právě podle vizuální podoby stránky. Chybějící nebo nesprávný náhledový obrázek tak zbytečně snižuje vašemu obsahu dosah a vašemu profilu prokazuje medvědí službu.

LinkedIn náhledový obrázek

Pokud je to případ i vašeho webu, pak LinkedIn neví, který obrázek do náhledu vybrat, nebo vybere ten první, který na stránce najde.

Pomoct s výběrem toho správného obrázku mu můžete tak, že obrázek, který chcete na LinkedIn zobrazit, označíte správným „meta tagem“, a to přímo v HTML kódu stránky.

Zkontrolujte a optimalizujte příspěvky před publikací

Před publikací se vyplatí zkontrolovat, jak příspěvek bude vypadat. Správné zobrazení jakéhokoli příspěvku s externím odkazem si můžete nanečisto vyzkoušet v nástroji „Post Inspector“ od LinkedIn. V něm uvidíte nejen obrázky, ale také další části obsahu, které ve vašem příspěvku chybí pro lepší dosah.

Post Inspector na LinkedIn

Návod pro správné zobrazení obrázků z vašeho webu

Pokud chcete, aby lidé mohli sdílet obsah vašeho webu na LinkedIn, zdrojový kód na vašem webu musí splňovat určité požadavky. Pokud nejste vývojářem svého webu, doporučujeme odkázat vývojáře na web níže, kde najdete všechny pokyny a detailní návod pro správné zobrazení obrázků:
Making you website shareable on LinkedIn