WORKSHOP
Využití LinkedIn v B2B prodeji a marketingu
O workshopu

Práce se sociální sítí LinkedIn je ve FUTURE SALES naším denním chlebem a zkušenosti pravidelně předáváme dál zájemcům z řad obchodníků, manažerů či podnikatelů.

Pokud i vy chcete využívat LinkedIn naplno pro svůj business, neváhejte a přihlaste se na náš půldenní workshop. Poradíme vám, jak s profesní síti komplexně pracovat od správného vyplnění osobního profilu až po oslovení potenciálních klientů.

proč s námi

Našimi kurzy, přednáškami a firemními workshopy prošlo za poslední 2 roky více než
5 000 lidí. Příspěvky, které jsme publikovali, měly zásah přes 4 miliony zhlédnutí, a to vše bez placené inzerce.

Sami máme na této sociální síti téměř 24 000 kontaktů a 56,6 % zakázek pro náš business jsme získali právě díky aktivitě v online prostředí.

S implementací LinkedIn do jejich Sales strategie jsme pomohli více než 90 klientům u nás i ve světě. Cold calling a masový e-mailing jsou pro nás přežité nástroje, které jsme dávno zavřeli na půdu.

komu je kurz určen:
  • obchodním a marketingovým specialistům v B2B společnostech,
  • majitelům malých a středních firem,
  • exportérům a živnostníkům, kteří se pohybují v B2B prostředí.
co vám kurz přinese:
  • optimalizovaný osobní profil na LinkedIn, který bude fungovat jako další prodejní kanál pro váš business,
  • obsahový plán a tipy na příspěvky, které získají pozornost publika,
  • seznam potenciálních klientů, kteří na LinkedIn tvoří vaši cílovou skupinu,
  • jasnou rutinu, která vám pomůže zefektivnit práci se sociálními sítěmi.
speakeři
Jan Kyselý

Honza Kyselý

Co-founder
@FUTURE SALES.

Jiří Jambor

Jirka Jambor

Co-founder
@FUTURE SALES.

program
1. Role sociálních sítí v B2B prodeji

Co je Social Selling a jak koncept funguje v každodenní praxi. Aktuální statistiky o uživatelích na sociálních sítích u nás i ve světě. Údaje o chování B2B zákazníků v 21. století.

2. Osobní značka profesionála v digitálním světě

Jak si správně nastavit cílovou skupinu a vybrat klíčová slova. Nastavení a optimalizace osobního profilu na sociální síti LinkedIn.

3. Využití obsahu jako networkingového nástroje v digitálním prostředí

Jak a proč psát vlastní příspěvky. Kde hledat a jak efektivně sdílet obsah z externích zdrojů.

4. Od digitálního kontaktu až po nového zákazníka

Jak potencionální klienty na LinkedIn identifikovat. Sběr a vyhodnocení digitálních dat. Práce s kontakty a jejich oslovení.

5. Práce s firemní stránkou na LinkedIn

Jak představit svou firmu potenciálním zákazníkům, nabídnout portfolio produktů a zvát uživatele na firemní události.

6. Ukázka externích aplikací a pluginů

Ukázka zajímavých externích aplikací a pluginů, které vám mohou práci s LinkedIn usnadnit.

Místo a datum

xx. x. 2022 | 9.00 – 13.00
xx. x. 2022 | 9.00 – 13.00

Online přes aplikaci ZOOM.
V případě nejasností kontaktujte: karolina@futuresales.cz

Cena

6 900 Kč bez DPH

Po registraci vám dorazí faktura s informacemi o platbě, kterou je třeba provést ještě před samotným školením.
50% sleva pro druhého účastníka ze stejné společnosti (3 450 Kč).
V ceně jsou zahrnuty všechny školící materiály.
Vyhrazujeme si právo na odmítnutí nekompatibilních účastníků.