WORKSHOP
PLACENÁ PROPAGACE NA LINKEDIN (CAMPAIGN MANAGER)

xx. xx. 2024 ● 9:00 - 12:00

O workshopu

Často se setkáváme se společnostmi a profesionály, kteří uvažují o zařazení placených kampaní v LinkedIn Campaign Manageru do své marketingové strategie, ale neznají všechny jeho funkce a možnosti využití.

Ve FUTURE SALES jsme na základě nabytých zkušeností dali dohromady tříhodinový workshop, který má za cíl naučit markeťáky a všechny, kdo by rádi využili placenou reklamu na LinkedIn s CAMPAIGN MANAGER komplexně pracovat.

proč s námi

Našimi kurzy, přednáškami a firemními workshopy prošlo za poslední 2 roky více než
2 200 lidí. Příspěvky, které jsme publikovali, měly zásah přes 6 milionů zhlédnutí, a to vše bez placené inzerce.

Sami máme na této sociální síti téměř 25 000 kontaktů a 56,6 % zakázek pro náš business jsme získali právě díky aktivitě v online prostředí.

S implementací LinkedIn do jejich sales strategie jsme pomohli více než 160 klientům u nás i ve světě. Cold calling a masový e-mailing jsou pro nás přežité nástroje, které jsme dávno zavřeli na půdu.

komu je kurz určen:
  • marketingovým specialistům v B2B společnostech,
  • živnostníkům, kteří se pohybují v B2B prostředí.

Pro efektivní doručení workshopu je dobré mít vytvořenou (aktivní) firemní stránku na LinkedIn. Pouze v tom případě lze zprovoznit účet pro placenou reklamu v Campaign Manageru.

co vás na kurzu čeká:
  • detailní přehled všech možností tohoto nástroje,
  • určení vhodného cíle a nastavení cílové skupiny kampaně,
  • možnosti a specifika jednotlivých formátů reklamy,
  • nastavení budgetu a realistických očekávání v oblasti financí,
  • nasazení pixelu pro komunikaci s webem a sbírání dat pro další použití.
speakeři
Karolína Pospíšilová

Karolína Pospíšilová

Marketing manager
@FUTURE SALES

Místo a datum

xx. x. 2024 | 9.00 – 12.00

ONLINE
V případě nejasností kontaktujte: karolina@futuresales.cz

Cena

3 900 Kč bez DPH

Po registraci vám dorazí faktura s informacemi o platbě, kterou je třeba provést ještě před samotným školením.
50% sleva pro druhého účastníka ze stejné společnosti (1 950 Kč).
Vyhrazujeme si právo na odmítnutí nekompatibilních účastníků.