Jak na stream na LinkedIn jsme vás shrnuli v minulém článku. Co ale dělat po úspěšném streamu? Jaká data si změřit a analyzovat? A co si z toho všeho odnést pro příště?
Počet registrací není účast
Máte radost, že se vám na událost registrovalo více lidí, než jste očekávali. To číslo s hrdostí nosíte v hlavě a tvoříte si podle něj očekávání pro váš další stream. Kolik lidí ale skutečně na živý stream dorazilo?
Kromě registrovaných účastníků měřte i skutečnou návštěvnost a nezapomeňte na poměr registrací a účasti. Pokud je počet registrací vysoký a skutečná návštěvnost nízká, může to například znamenat, že je vaše téma atraktivní, ale zvolený čas nevyhovuje většině zájemcům. Dalším důvodem může být to, že jste neodeslali před akcí dostatek reminderů – klidně dva až tři.
Z naší zkušenosti by se v případě eventu, který je zdarma, mělo na streamu objevit cca 40 – 50 % registrovaných.
Poznejte svoje publikum
Vědět, kolik lidí dorazilo, je základ, ale kdo se za tím číslem skrývá? Pokud váš LinkedIn Stream navštívilo více než 10 účastníků, odemknou se vám zajímavá demografická data. Zobrazí se vám nejen pracovní pozice, firma nebo lokalita účastníků, ale například i jejich seniorita.
Měl být váš stream hlavně pro projektové manažery v Praze, ale data ukazují, že velmi zaujal marketingovou agenturu v Olomouci? Prozkoumejte proč.
Kouzelná čísla sledovanosti
Velmi cenné informace si můžete odnést i z analýzy průběhu streamu. V jaký moment se na váš stream připojilo a dívalo nejvíce lidí? Tato metrika se anglicky nazývá “peak live viewers” a pokud ji doplníte ještě o samotnou životnost diváka (jak dlouho daný divák stream sledoval), dostanete skvělý přehled, jaké části vašeho streamu byly nejpřínosnější.
Kde najdu analytiku LinkedIn streamů?
Analytické nástroje LinkedIn streamu najdete v detailu vašeho eventu. Na hlavní straně v levém panelu najděte pod Událostmi stream, který chcete analyzovat. V záložce Analýza najdete vše potřebné.