WORKSHOP
Efektivní využití firemní stránky na LinkedIn
O workshopu

LinkedIn je skvělé místo, kde můžete prezentovat svou značku, představit svou firmu, a hlavně prezentovat své produkty. Navíc se dá firemní stránka propojit s osobními profily zaměstnanců, které slouží jako další zdroj potenciálních kontaktů.

Na našem půldenním workshopu zjistíte, co všechno umí firemní stránka na LinkedIn a jak s ní můžete pracovat.

proč s námi

Našimi kurzy, přednáškami a firemními workshopy prošlo za poslední 2 roky více než
5 000 lidí. Příspěvky, které jsme publikovali, měly zásah přes 4 miliony zhlédnutí, a to vše bez placené inzerce.

Sami máme na této sociální síti téměř 24 000 kontaktů a 56,6 % zakázek pro náš business jsme získali právě díky aktivitě v online prostředí.

S implementací LinkedIn do jejich Sales strategie jsme pomohli více než 90 klientům u nás i ve světě. Cold calling a masový e-mailing jsou pro nás přežité nástroje, které jsme dávno zavřeli na půdu.

komu je kurz určen:
  • Marketingovým specialistům v B2B společnostech.
  • Majitelům malých a středních firem.
co vám kurz přinese:
  • Optimalizovaný firemní profil na LinkedIn, který bude fungovat jako další prodejní kanál pro váš business,
  • tipy pro nastavení a využití vaší firemní stránky,
  • informace o nastavení placené inzerce přes Campaign Manager,
  • rady a tipy pro tvorbu obsahového plánu a sdílení obsahu,
  • strategii rozšiřování publika,
  • základní přehled o statistikách na firemní stránce.
speakeři
Jan Kyselý

Honza Kyselý

Co-founder
@FUTURE SALES.

program
1. Základní seznámení s firemní stránkou a její rolí při firemní komunikaci

Základní nastavení, grafika, informace o firmě, hashtagy, jazykové mutace.

2. Efektivní nastavení firemní stránky

Jak vyplnit a nastavit stránku tak, aby vám dělala co nejlepší reklamu.

3. Publikování obsahu na firemní stránce

Typy a formáty obsahu. Příprava vlastního obsahového plánu. Employee advocacy – zapojení zaměstnanců do firemní komunikace.

4. Získání prvních followerů a strategie rozšiřování publika

Mezi možnosti firemní stránky patří také komentování, odpovídání na dotazy a interakce s publikem.

5. Nastavení placené inzerce na LinkedIn

Příprava kampaně. Definice cílové skupiny. Výběr kreativního formátu. Konverze. Analytika.

Místo a datum

??. ?. ???? | 9.00 – 13.00

Online přes aplikaci ZOOM.
V případě nejasností kontaktujte: karolina@futuresales.cz

Cena

3 900 Kč bez DPH

Po registraci vám dorazí faktura s informacemi o platbě, kterou je třeba provést ještě před samotným školením.
50% sleva pro druhého účastníka ze stejné společnosti (1 950 Kč).
V ceně jsou zahrnuty všechny školící materiály.
Vyhrazujeme si právo na odmítnutí nekompatibilních účastníků.