Jaké nejčastější chyby děláme při práci s osobními profily na LinkedIn?

Jaké nejčastější chyby děláme při práci s osobními profily na LinkedIn?

 

📌 Za poslední rok jsme v rámci našich školení a přednášek analyzovali 2 056 profilů českých LinkedIn uživatelů. Součástí vzorku jsou lidé z 19 různých segmentů trhu na pozicích C-level manažerů, partnerů a středního managementu. Výsledkem je vzorek, ze kterého si můžete udělat celkem slušný obrázek o české LinkedIn komunitě.

 

❌ Češi pokulhávají v kvalitě informací, které na svém profilu uvádí. Z valné většiny chybí detailnější popisy, klíčová slova či externí odkazy. Rozšířenou chybou jsou ty naše „Motta“ 🤦v titulku profilu, za což si ale LinkedIn může trošku sám. Opravdu dobře nastavených a vyplněných profilů mělo jen 14 % sledovaných uživatelů.

 

✔️ Na druhou stranu mě překvapila míra aktivity. 42 % sledovaných uživatelů se aktivně zapojuje do konverzací, reaguje na obsah jiných uživatelů (like, comment, share) nebo sami obsah tvoří. Aktivních tvůrců obsahu je však ČR jen poskrovnu. V průměru vytvoří alespoň 1 příspěvek měsíčně okolo 2 % uživatelů. Jen pro upřesnění, analýzu provádíme před našim školením. Více informací najdete v dokumentu níže.

 

FutureSales._analýza osobních profilů na LinkedIn_Final report

 

Související články

Staňte se součástí naší komunity a přihlašte se k odběru novinek.