FUTURE SALES | Čísla o LinkedIn, která vás překvapí

Na LinkedIn se pohybujeme denně a na téhle sociální síti se cítíme jako ryba ve vodě. Navíc je to zásadní prostředek pro naši práci. Máte to podobně? Pak pro vás následující čísla možná budou stejně zajímavá a překvapivá jako pro nás.

  • LinkedIn je nejstarší z celosvětově rozšířených sociální sítí používaných dodnes. Vznikl o pár měsíců dřív než Facebook: 5. května 2003.
  • LinkedIn funguje ve 24 jazycích. Čeština je jedním z nich.
  • LinkedIn má přibližně 15 800 zaměstnanců ve 33 kancelářích. Ty se nacházejí ve více než 30 městech po celém světě.
  • Od března do října 2020 se na LinkedIn zvýšil počet nabídek práce na dálku 2,5krát. V listopadu 2020 tvořily žádosti o práci na dálku v USA 15 % všech žádostí. Online spojení v profesionálním světě jsou proto důležitější než kdy dřív.
  • Ve Spojených státech je LinkedIn nejdůvěryhodnější sociální sítí. Jde hlavně o ochranu soukromí a dat. V tomto ohledu věří uživatelé LinkedIn ze 73 %, oproti 53 % důvěry ve Facebook.
  • V lednu 2021 měl LinkedIn 722 milionů členů. Ve srovnání s Instagramem nebo Facebookem nejde o žádné ohromující číslo. Když však uvážíme, že jde vyloženě o profesní síť zaměřenou na business, je to nezanedbatelný počet potenciálních spojení.
  • LinkedIn má sice původ v USA, dnes však více než tři čtvrtiny uživatelů žijí mimo USA, a to ve více než 200 zemích světa.
  • Nadpoloviční většina uživatelů patří do věkové kategorie 25 až 34 let. Není žádným překvapením, že kolem 60 % uživatelů tvoří mladí lidé, kteří se snaží nastartovat svoji kariéru. Pro náboráře je to zlatý důl.
  • 40 % uživatelů LinkedIn mění každé 4 roky práci, společnost nebo obor. To je opravdu vysoké číslo. Proto se vaše cílová skupina neustále mění a je třeba ji sledovat.
  • 40 milionů lidí týdně hledá na LinkedIn práci. A každou minutu jsou před LinkedIn najati 3 lidé.
  • Tvorba obsahu vzrostla v roce 2020 o 60 %. Živé streamování zaznamenalo nárůst dokonce o 437 %!
  • Zaměstnanci 14krát častěji sdílejí obsah od svých zaměstnavatelů než jakýkoliv ostatní obsah.
  • Reklamy na LinkedIn mohou oslovit až 13 % světové populace nad 13 let. A tohle číslo se neustále zvyšuje.
  • 4 z 5 lidí na LinkedIn „řídí obchodní rozhodnutí“.
  • Na LinkedIn je již přes 55 milionů společností
  • A více než 10 000 produktových stránek zaměřených na B2B software.
  • 96 % B2B content marketérů používá LinkedIn pro „organický“ sociální marketing. Tím mezi sociálními sítěmi vede.
  • 33 % B2B decision makerů používá LinkedIn při rozhodování o nákupu.

Zdroj: hootsuite.com, eMarketer.com