FUTURE SALES | Otevřel se nám nový kanál jako další zdroj leadů

Pro firmu MEMOS Software, která vyvíjí software na míru a navrhuje IT řešení, jsme dělali zaškolení v oblasti využití LinkedIn v malé a větší softwarové firmě. Pomohli jsme jim také s outsourcingem obsahu a optimalizací profilů. Jak hodnotí spolupráci Daniel Bohuslav (Marketing Manager, MEMOS Software) a Jan Králíček (Key Account Manager, REDQUE)?

Jak vznikla spolupráce s Future Sales? 

Daniel Bohuslav: Future Sales jsem znal z LinkedInu, což samo o sobě naznačovalo, že s ním umí pracovat. Zúčastnil jsem se jejich Future Summitu a když jsme potřebovali přizvat experty k rozjezdu našich vlastních aktivit, byla to jasná volba.

Jan Králíček: Potřebovali jsme zajistit zviditelnění produktu inteligentního vytěžování dat z faktur Redque, a to osobním způsobem. O FUTURE SALES jsme četli článek a viděli aktivitu na LinkedIn.

Podle čeho jste si zvolili formu spolupráce (outsourcing a vzdělávání)?

Daniel Bohuslav: Neměli jsme kapacitu vybudovat vše sami a zároveň jsme chtěli získat znalosti pro náš interní tým. Rozjezd s FS, kteří měli aktuální know-how, byl jednoznačně efektivnější, než kdybychom se vším probírali sami.

Jan Králíček: Podle typu produktu a našeho stylu přístupu. Chceme, aby náš produkt byl vidět, ale také lidé, kteří za ním stojí. Jako firma si zakládáme na osobním přístupu. Toho se nám dostalo i od FS a díky konzultacím umíme lépe pracovat s nástroji LinkedIn. 

Kolik lidí od vás se zapojilo a jaké byly ohlasy? 

Daniel Bohuslav: Zapojili jsme se dva a celkově jsme byli spokojeni, občas trochu netrpěliví.

Jan Králíček: 1, pozitivní.

Co konkrétně vám spolupráce přinesla?

Daniel Bohuslav: Nastavení procesu, vybudování sítě a předání znalostí potřebných pro účinné fungování na LinkedIn.

Jan Králíček: spolupráce nám přinesla rozšíření dosahu publikovaných informací a možnost osobnější interakce s lidmi z různých oborů prostřednictvím LinkedIn. 

Jaké problémy vám to pomohlo vyřešit?

Daniel Bohuslav: Otevřelo nám to nový kanál jako další zdroj leadů.

Jan Králíček: Problém, který řešíme je, že máme specifický produkt, u kterého mnoho lidí neví, že existuje a mohou ho vyhledávat. Práce s LinkedIn, ale samozřejmě nejen zde, nám pomohla dostávat naše řešení více do povědomí. 

Změnila spolupráce s Future Sales to, jak teď řešíte sales?

Daniel Bohuslav: Spíš rozšířila. Z LinkedInu se stala plnohodnotná součást sales aktivit.

Jan Králíček: Spolupráce nám pomohla vidět možnosti rozšíření naší práce ve směrech, které jsme před začátkem spolupráce využívali okrajově. 

Co bylo podle vás na spolupráci pozitivní/negativní?

Daniel Bohuslav: Skvělá byla komunikace, úroveň znalostí a systematičnost, s jakou Future Sales k aktivitám přistupují. Negativní bylo asi jen to, že jsme měli nerealistická očekávání na tvorbu unikátního obsahu. Projekt byl postavený komplexně a soustředil se na budování sítě s využitím stávajícího obsahu, který nám ke konci začal docházet.

Jan Králíček: Z počátku se jedná o časovou náročnost a nutnost mít k dispozici více interních materiálů k produktu. My jsme vše řešili najednou. 

Doporučil byste Future Sales i dalším firmám v oboru?

Daniel Bohuslav: Určitě. Na LinkedIn, který mají ostatní agentury spíše jako doplněk, jsou u nás Future Sales opravdovým lídrem.

Jan Králíček: Pokud někdo hledá, jak rozšířit své možnosti v obchodu a PR prostřednictvím LinkedIn, doporučil bych Future Sales.