Jakou váhu má LinkedIn u vás ve firmě?
Velkou. LinkedIn má pro nás velmi důležitou roli. Nejen, že se zde snažíme prezentovat na sítích naši firmu jako atraktivního zaměstnavatele se širokou škálou uplatnění, ale rovněž je LinkedIn důležitým nástrojem našich recruiterů, kteří zde hledají potenciální zaměstnance. Aktivní vyhledávání osob na této profesní síti se během několika let stalo nedílnou součástí našeho personálního oddělení.
Čeho na této platformě chcete dosáhnout?
Naším cílem je ukázat veřejnosti, co všechno jako firma skutečně děláme a jací skutečně jsme. Zároveň chceme motivovat naše zaměstnance, aby prostřednictvím svých profilů dělali to samé, a vlastně se tak stali ambasadory společnosti Kaufland. To je podle nás velmi efektivní a smysluplné využití sociální sítě.
Jak pracujete s daty na LinkedIn?
Každý měsíc vytváříme report, kde sledujeme počty zobrazení, kliknutí, reakcí, komentářů, přesdílení a míru aktivity u jednotlivých příspěvků. Na základě toho jsme schopni zjistit, která témata publikum zajímá a snažíme se je poté dále rozvíjet.
Jak měříte, jestli dosahujete stanovených cílů na LinkedIn?
LinkedIn byl v naší firmě dlouhou dobou opomíjeným médiem, v posledním roce jsme však navázali spolupráci s FUTURE SALES. Hlavním cílem spolupráce bylo zjistit, jak si vedou naši zaměstnanci ve srovnání s konkurencí. Na základě zjištěných dat pořádáme pro vybrané ambasadory různá školení. Za uplynulý rok je díky tomu vidět velký pokrok.
Co na LinkedIn plánujete v příštím roce?
Nadále tvořit zajímavý a různorodý obsah a postupně rozšiřovat řady našich ambasadorů, kteří budou autenticky tvořit obsah. Rádi bychom se i více ponořili do sponzorovaných příspěvků, díky nimž se informace o naší firmě dostanou k širšímu publiku.