Připravili jsme pro vás velké srovnání placených účtů Sales Navigator (a jeho různé verze) versus Recruiter. Pokud dosud váháte, jestli jít do placeného účtu, nebo zvažujete přechod na jiné předplatné, tak tohle je článek přesně pro vás. Nejde totiž o malou investici, měsíčně zaplatíte desítky dolarů.

Jiří Jambor a Jan Fojtů sepsali základní důvody, kvůli kterým si pro svou práci zvolili Sales Navigator / Recruiter. Na jejich doporučení se můžete spolehnout, protože na LinkedIn pracují dnes a denně.

8 důvodů, proč zvolit Sales Navigator Core z pohledu Jirky Jambora (Co-Founder ve FUTURE SALES):

  1. Poměr cena/výkon proti dalším placeným účtům tady jednoznačně vede.
  2. Možnost systematické práce s kontakty jako v CRM.
  3. Informace navíc, které jsou pouze v SN (posted on LinkedIn – kdo postoval v posledních 30 dnech, Buyer Intent – možnost vidět interakce s vaším obsahem a kdo sleduje firemní stránku).
  4. Napojení aplikací třetích stran – na SN se dá napojit spousta nástrojů/pluginů s různými funkcemi.
  5. V sekci hledání firem možnost hledat podle jejich ročních příjmů.
  6. Možnost vytvoření vlastní úvodní stránky, kde se vám zobrazují buď všichni uživatelé z listů, nebo jen vybraní uživatelé z konkrétního listu – závisí na vašem zařazení.
  7. Možnost pozvat jakéhokoliv uživatele, který neměl placený účet s 2měsíční zkušební verzí místo obvyklého 1 měsíce.
  8. Možnost vidět všechny uživatele, kteří byli na vašem profilu za posledních 90 dní, nebo jste si s nimi psali zprávu za poslední 2 roky.

__
Poznámka autora:
Sales Navigator Advanced umožňuje ještě nadstavbu oproti Sales Navigator Core, a to:

  • Možnost sdílení Lead/Account listů.
  • Funkcionalitu Smart Links.
  • Pokročilou funkcionalitu Buyer Intent.
  • Přímé napojení na SF nebo MS Dynamics – při zakoupeném marketingovém modulu těchto CRM.

Osobně tak tento účet doporučuji pro větší obchodní týmy, které však budou mít kapacitu na LinkedIn a naplní lead listy. 

8 důvodů, proč zvolit Recruiter podle Honzy Fojtů (Chief Recruitment Officer v TITANS CZ):

  1. Recruiter Lite nedoporučuji. Spíš se zaměřte na své aktuální potřeby. Pokud chcete licenci zejména pro nábor a kolaboraci v TA týmu, tak jděte do plné Recruiter licence. Recruiter Lite vypadá sice na první pohled velmi podobně, ale hlavní filtry v něm chybí. Pokud třeba chcete vědět, kdo aktivně hledá novou pozici, Recruiter Lite vám to neukáže. Z mé zkušenosti jde spíš o kvalitní vyjednávací body, které je potřeba ukázat managementu, abyste mohli disponovat budgetem pro plnou verzi.
  2. Systematická práce s kandidáty, projekty, kolaborace v týmu.
  3. Možnost pokročilých funkcí ve spolupráci i mimo recruitment týmy – employer branding, HR marketing apod.
  4. Propojení na interní databázi a další třetí strany.
  5. Prakticky neomezený počet InMailů – kredity se při odpovědi kandidáta vrací a jejich počet prakticky nejde vyčerpat.
  6. Tvorba vlastních notifikací pro nově hledající kandidáty – „vlastní jobsy“ / „LinkedIn pracuje pro mě beze mě“.
  7. Dostačující reporting aktivit.
  8. Nově přidaná funkcionalita „Market Insights“.

Stále váháte? Níže i na tomto linku v PDF je podrobný výpis funkcí a možností v jednotlivých předplacených verzích:

FUTURE SALES | Sales Navigator vs. Recruiter

Rozhodněte se podle vlastních potřeb, které předplatné bude pro vás nejvíc přínosné.

Sales Navigator

O LinkedIn Sales Navigator jsme psali na našem blogu. Je to vlastně interní CRM přímo od LinkedIn napojené na váš osobní profil. Měsíčně stojí od 2 209 Kč včetně DPH pokud zvolíte roční platbu, takže jde o docela velkou investici. Jeho pořízení se vyplatí, až když máte na LinkedIn silnou osobní síť, první obchodní výsledky a LinkedIn používáte pro obchod na denní bázi.

Recruiter

LinkedIn Recruiter je náborová platforma, která pomáhá najít a spojit se s lidmi, které chcete ve vašem týmu. Získáte aktuální statistiky o uživatelích LinkedIn, pokročilé filtry vyhledávání a doporučené shody.

Pro více informací sledujte náš blog a sociální sítě.