FUTURE SALES | Populární struktura příspěvků na LinkedIn

Všimli jste si toho nového trendu psaní příspěvků na Linkedin?

Začíná se chytlavým úvodem, potom vynecháte pár řádků a dále rozvíjíte hlavní myšlenku.
Samotný úvod funguje jako nadpis článku v novinách, měl by tedy zaujmout a přesvědčit čtenáře, aby kliknul na “see more” a četl dále. LinkedIn totiž zobrazuje jen první 3 řádky Vašeho textu. Přitom delší příspěvky mají poslední dobou lepší dosah.

Text by neměl obsahovat žádné externí odkazy. LinkedIn, stejně jako ostatní sociální sítě, nemá rád, když čtenáře odvádíte pryč. Nemůže jim potom servírovat svá reklamní sdělení. Vy tak ztratíte dosah.

No a nakonec patří otevřená otázka, která podnítí diskusi.
Pokud externí odkaz stejně přidat potřebujete, pak to můžete udělat jako komentář pod příspěvkem. Dosah samotného příspěvku by to nemělo ovlivnit.

Konkrétnější informace k struktuře postů najdete v tomto článku.