FUTURE SALES | Budoucnost Sales Navigator je v datech a AI

Pojďme se společně podívat na 4 již spuštěné nebo chystané funkce nástroje Sales Navigator, které do velké míry předpovídají, kam se B2B online sales bude ubírat (tedy minimálně na LinkedIn). 

LinkedIn vidí budoucnost salesu hlavně v behaviorálních datech a generativním AI a tyto trendy začíná promítat i do svých nástrojů. Pokud jde o Sales Navigator, pak pozornost zaměříme na: 

  • Buyers Intent
  • Smart Links
  • Relationship map
  • Generative AI

Většinu z nich najdete už teď v účtu Sales Navigator ADVANCED (cca 3.200 Kč/měsíc) a vyšší.

1. Buyers Intent

Ve zkratce: do SN si nahrajete svůj seznam firem (account list) a systém sleduje, jak s vámi uživatelé z těchto vybraných společností na LinkedIn interagují. Do plusových bodů se počítá například návštěva firemního profilu, interakce s vašimi reklamami, návštěva oficiální webovky (pokud máte nainstalovaný Insight Tag) a další akce zobrazené na obrázku níže. Čím více interakcí z dané firmy máte, tím lepší budete mít skóre. Na základě toho je Sales Navigator schopný vybrat vám třeba 10 nejslibnějších accountů – potenciální klienty, kteří opravdu mají o vaše služby zájem.
Některá data vidíte jen pod hlavičkou dané firmy, jiné i na úrovni jednotlivých uživatelů. 

FUTURE SALES | Buyers Intent

Co všechno můžete využít: 

  • Buyer Intent Account Dashboard: Souhrnné informace o aktivitě uložených accountů. 
  • Sekce Highlights na homepage: Díky této sekci rychle rozpoznáte “zahřáté” kontakty a můžete rovnou přejít do Buyer Intent Account Dashboard.
  • Vyhledávání Buyer Intent: Filtr, pomocí kterého si můžete najít firmy, které mají vyšší než obvyklou interakci a vyhledávání dále kombinovat se standardními filtry (velikost firmy, segment, lokace atd.)
  • Upozornění na homepage a další.

Funkce se budou ještě rozšiřovat.

2. Smart Links 

Autoři Smart Links (inteligentních odkazů) mají k dispozici přehled o interakcích uživatelů s jejich odkazy. Můžete nahrát jakýkoliv link nebo soubor a získáte sledovatelný odkaz, který můžete poslat zprávou nebo sdílet do feedu. Po kliknutí musí druhá strana odsouhlasit sledování (a svůj souhlas může kdykoliv zrušit).

FUTURE SALES | Smart Links

Pomocí Smart Links zjistíte například tyhle informace: 

  • Potvrzení, že uživatel kliknul na odkaz (a kolikrát kliknul).
  • Kolik času uživatel strávil na vašem webu.
  • Datum a čas, kdy kliknul na sledovaný odkaz.
  • Základní informace z jeho LinkedIn profilu (jméno, titul, společnost a profilový obrázek).

FUTURE SALES | Smart Links

3. Relationship Map (Hierarchická mapa)

Nově je také možné vytvářet si v Sales Navigatoru hierarchické mapy podle toho, jak potřebujete. Skvělý nástroj pro mapování jednotlivých klientů – pomocí této mapy si vlastně vytvoříte klientský organigram. Tuhle možnost budete mít aktivní i v Sales Navigator CORE.

4. Generative AI

Chystá se vyhledávání s pomocí umělé inteligence, jehož součástí bude nové rozhraní s Generative AI. To bude využívat hovorový jazyk a často používané fráze k lepšímu vyhledávání potenciálních zákazníků.