E-MAIL MARKETING – ÚVOD: 4 DŮVODY PROČ BYSTE MĚLI POSÍLAT E-MAILY

E-mail marketing – Úvod: 4 důvody proč byste měli posílat e-maily

Většina firem podporuje své podnikání prostřednictvím sociálních sítí. Sociální sítě se staly důležitou součástí online marketingu. Skvěle pomůžou rozvíjet značku a být v blízkém kontaktu s vašimi fanoušky.

I proto se z emailu stává opomíjený komunikační prostředek. A to zcela neprávem. E-mail je stále živý nástroj a jeho ignorování by se vám v dlouhodobém horizontu mohlo nevyplatit. Je skvělým pomocníkem při dosahování vašich digitálních strategií.

„Míra návratnosti investice do e-mailového marketingu je 3800 %.“
Zdroj: (SalesForce https://www.salesforce.com/products/marketing-cloud/best-practices/ecommerce-marketing/)

  1. Distribuce e-mailu je téměř zadarmo
    Používání e-mailu je prakticky zadarmo. Nemusíte vynakládat žádné prostředky na jeho šíření a distribuci. S tvorbou e-mailu vám pomůžou grafické editory, které jsou standardním doplňkem všech e-mailových asistentů. E-mailu věnují odběratelé větší pozornost. V e-mailové schránce skončí denně menší počet zpráv, než reklamních sdělení, kterým čelí návštěvník internetových stránek.
  2. Máte obsah i design pod kontrolou
    E-mail poskytuje plnou kontrolu nad vaším obsahem. Nejste výrazně limitováni technickými specifikacemi. Existují doporučení na jeho rozměr, délku i rozložení. Do e-mailu ale můžete přidat prakticky jakékoli digitální sdělení.
  3. Sdělení přizpůsobíte každému odběrateli
    E-mailové sdělení můžete personalizovat. Díky oslovení a dynamickému obsahu přizpůsobíte e-mail každému příjemci. Nemusíte se držet obecného a standardizovaného oznámení, které je stejné pro všechny příjemce. Díky personalizaci ušijete e-mail každému příjemci přímo na míru.
  4. Snadná segmentace cílové skupiny
    E-mail nabízí snadnou segmentaci cílové skupiny. Díky správnému dělení odběratelů do distribučních skupin, zvýšíte výkonnost e-mailových kampaní. Odběratele můžete třídit na základě prodejního chování, geografie nebo demografických informací. Vy pak můžete tvořit obsah pro každou z těchto cílových skupin zvlášť.

„Na světě existují necelé 4 miliardy e-mailových schránek.“
Zdroj: https://www.radicati.com/wp/wp-content/uploads/2017/01/Email-Statistics-Report-2017-2021-Executive-Summary.pdf

Možná si právě teď začínáte lámat hlavu s tím, jak s e-mail marketingem začít, které kroky podniknout, abyste spustili úspěšné emailové kampaně.

Postupně budeme publikovat  4 články, kde na tyto otázky odpovíme. Podíváme se podrobněji na to, kde je třeba začít a co byste měli udělat, abyste se z e-mailové databáze stal obchodní pomocník.
Články můžete sledovat pod tagem #E-mail marketing.

Autor tohoto článku: Jan Weisser

Související články

Staňte se součástí naší komunity a přihlašte se k odběru novinek.